Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/u1525452/dpi.com.tr/application/tema/dpi/layout.tpl on line 3
Kalite Kontrol - DPI Digital Print Imaging

Kalite Kontrol

Yüksek Kalite Bizim Tek hedefimizdir,

DPI Baskı sektöründe en kaliteli malzemeleri ve parçaları temin etme konusunda iyi bir üne sahiptir.

 DPI ayıran özelliklerinden biri kalite ve tutarlılığı üst seviyede tutmaktır.

Yüksek kaliteli ürünlerin üretiminde, iki ana faktörün sonucu DPI için çok önemlidir.

 a) Laboratuvar çalışmalarımız,

 b) Test süreçlerimiz.


Kalite Standarttı ve Süreçler
  DPI kapsamlı ve titiz ürün geliştirme sürecinde, detaylı ürün analizi, kapsamlı laboratuvar değerlendirmesi, saha testleri ve sürekli ürün desteği içerir.

Laboratuvarımız
  DPI araştırma ve geliştirme ekibi, 450'den fazla farklı OEM yazıcılar, fotokopi makineleri, MFP ve diğer ofis ekipmanlarının yanı sıra, test ve teşhis donanımları kapsamlı bir dizi özellikleri, İstanbul merkezinde yapar.

DPI Markası
Bütün DPI markalı ürünlerimiz, müşterilerimizin beklentileri ve son kullanıcıların ihtiyaçlarını karşılayan, kaliteli ürünleri DPI markası ile sunmak için kurulan kuruluştur.

Önemli maliyet tasarrufları ile kaliteyi bu düzeyde birleştiren, büyük değere sahip bayi ağı ile DPI® Color, markaları ile size hizmet sunmaktadır.

Beklentilerin üzerinde kaliteli ve farklı hizmetler sunmak. 

Değerlerimiz;


• Dürüstlük 
• Güvenilirlik 
• Güler yüzlülük 
• Müşteri Odaklılık 
• Yenilikçilik 
• Çevreye Duyarlılık 
• Takım Ruhu 
 

Kalite Politikamız


Ulusal ve Uluslararası Görüntüleme ve baskı Sektöründe; 


1. Hizmet Kalitesini sürekli iyileştirerek rekabet gücünü korumak, 
2. Müşterilerimizin, çalışanlarımızın, iş ortaklarımızın ve çevrenin memnuniyetini sürekli artırmak, 
3. Nitelikli iş ortaklarıyla çalışmak, 
4. Bilgi, eğitim ve yaratıcılığı teşvik ederek sürekli gelişmeyi sağlamak, 
5. Her konuda hızlı iletişim, ekip çalışması ve yenilikçiliği esas almak, 
6. Ulusal-uluslararası standartlara ve yasal mevzuatlara uygun hizmet sunmak, 
7. Teknolojik gelişmeleri takip etmek ve uygulamak, 
8. Kalite Yönetim Sistemi kuralları çerçevesinde, sürekli iyileşme ve gelişmeyi sağlamak, 
9. Bu hedeflere ulaşmak için bütün kaynakları, etkin ve verimli şekilde kullanmak. 



Kalite Hedeflerimiz


1. Zamanında, hasarsız ve sıfır hata ile operasyon gerçekleştirmek. 
2. Müşteri memnuniyetini sürekli artırmak. 
3. Çalışanların kişisel gelişim ihtiyaçlarını karşılamak. 
4. Hizmet sunum sürecinin tamamında verimlilik artışı için iyileştirme çalışmaları yapmak, 
5. Kalite Yönetim Sistemi etkinliğini sürekli iyileştirmek.